תהליך האימון האישי (קאוצ'ינג) ממוקד במה שיש "כאן ועכשיו": בצרכים, בהעדפות ובשאיפות האישיות של כל מתאמן. זה הוא תהליך מעשי וקצר שמטרתו ליצור הטבה ממשית בחייו של המתאמן.
נראה שלקשר האישי, לדפוסי התקשורת ולברית הטיפולית הנרקמת בין המאמן למתאמן ישנה השפעה מכרעת על תוצאות התהליך.
אם כך, נשאלת השאלה על סמך מה נחליט? כיצד נבחר מאמן או מאמנת אישית שיטיבו איתנו ומי מבין המאמנים הרבים יתאים ויענה על הצרכים האישיים שלנו?
למען האמת, אני יכולה להבין את הקושי בבחירת מאמן או מאמנת אישית. הרי לא פעם קורה לנו תהליך דומה גם כשאנחנו רוכשים מוצר או שירות של אנשי מקצוע אחרים. רבים מהמאמנים האישיים יכולים להיתפס כמאד מהימנים, אותנטיים, מקצועניים, מושכים, בעלי קריירה / השכלה / קורות חיים מרשימים וכ"ו.
אחרי שענינו על השאלות כדאי לעשות סדר עדיפויות בקשר לדברים שהכי חשוב לנו למצוא במאמן האישי. הרשימה שנקבל עוזרת לנו להחליט מי מבין המאמנים יכול באמת להיטיב ולקדם אותנו.
הגישה שלי כמאמנת אישית מאופיינת בתפיסה מערכתית שמשלבת את החלק הרגשי יחד עם המעשי: אני מאמינה שחשוב לקדם את הדימוי העצמי ואת תחושת המסוגלות של כל אחד. הרבה מתאמנים פונים אליי כשהם מבולבלים ולא כל כך מעריכים את עצמם. היתכן שיהיה להם כח להתקדם, להשיג מטרות או לבצע שינוי משמעותי מבלי שיאמינו בעצמם?
השילוב בין ה – being לבין ה – doing תורם להעצמה האישית של המתאמן ובה בעת הוא מאפשר לי לראות את התמונה השלמה של חייו. כמטפלת אני נעזרת בניסיון, בידע ובארגז הכלים שרכשתי בתחום החינוך והטיפול על מנת לתת מענה לצרכיו הייחודיים של כל מתאמן, להכיל ולכבד את הקצב האישי שלו. הניסיון שלי מלמד שלכל תהליך ישנו קצב הבשלה משלו ולהערכתי לא ניתן לדלג על שלבים. נראה שלא בכדי האותיות של המילה "שלב" זהות לאותיות במילה "בשל".
ברוח זו אני מאמנת נשים, גברים ומתבגרים, הורים, מחנכים וילדים בגיל הרך להתפתח, לממש את יכולותיהם ולהיות במיטבם.
"עברתי את תהליך האימון לפני כ – 9 חודשים. מרגיש שזה תרם לי המון לחיים וזאת בזכות המאמנת – אישה מדהימה, נעימה, בעלת נסיון חיים, שהאחרון הוא מאוד חשוב בתהליך. ממליץ בחום לכל מי שזקוק/ה!" (דירוג: 5 מתוך 5).