מחיר שווה לכל נפש

הגעתי ממערכת החינוך הציבורית. אני מאמינה שכל הורה וכל גננת צריכים להיות מסוגלים לקבל ייעוץ מקצועי, במחיר הוגן.

אני מציעה שלושה סוגי מפגשים. מפגש ההכרות הראשוני הוא ללא עלות וללא התחייבות. המפגשים כולם מתקיימים פנים אל פנים ו/או ב-Zoom, במועד ובשעה שנוחים לך.

מפגש הכרות

חינם
ש"ח
מפגש של כ-15-30 דקות בטלפון או בזום על מנת להבין מה האתגר ובמה אוכל לעזור. זהו זמן ייעוץ ללא תשלום.
שיחת הכרות
בירור העדפות וצרכים אישיים
בירור ומיקוד הקושי
ליצירת קשר

הדרכה אישית

300
ש"ח
פגישות פרטניות של 60 דקות בכפר סבא או בזום, במתכונת של אימון אישי, הדרכת הורים וייעוץ חינוכי.
הדרכה והנחיית הורים
הדרכת גננות ואנשי הוראה
אימון אישי להורים, מבוגרים ומתבגרים
ייעוץ חינוכי והתפתחותי לגיל הרך
לתיאום מפגש

שלוש הדרכות

800
ש"ח
שלושה מפגשים בתחום הדרכת הורים, ייעוץ חינוכי והתפתחותי, אימון אישי (קאוצ'ינג) למתבגרים, להורים ולמבוגרים.
הדרכה והנחיית הורים
הדרכת גננות, סייעות ואנשי הוראה
ייעוץ חינוכי והתפתחותי לגיל הרך
אימון אישי (קאוצ'ינג) למבוגרים ומתבגרים
לתיאום מפגש

ללא התחייבות

ניתן להפסיק את המפגשים בכל שלב, על פי רצונך.

שיחה מרחוק

אין צורך לנסוע לשום מקום, אלא לתאם שיחת טלפון או זום.

קשב מלא

הזמן שלי מוקדש לך ורק לך. לכל פגישה אני נערכת מראש.

תשלום דיגיטלי

ניתן להעביר את התשלום דרך ביט או בהעברה לבנק.

שאלות ותשובות

מה מייחד אותך או את הגישה שלך?
כאדם אני מאמינה שלקשר האישי יש כח עצום היכול לגרום לכל אחד להתפתח ולהיות במיטבו.
כמטפלת מקצועית אני מאמינה שטובת הלקוח תמיד קודמת לכל שיקול אחר.
בתכלס זה אומר, שאני מנסה להיות נוכחת עבור כל אחד כמעט כמו הורה שחווה את צעדיו הראשונים של ילדו: אני קשובה לאחר, פנויה, מעודדת ומכילה אותו, ערה לכישורים וליכולות שלו ומעריכה את המאמצים שהוא משקיע, מבינה את כאבו ומרגיעה אותו כשהוא "נופל", מושיטה לו יד ומאתגרת אותו להמשיך ולממש את רצונו – למרות שנפל.
אני מאמינה שנוכחות כזו נוטעת תחושת מסוגלות, ומאפשרת לכולנו לזקוף קומה, לעמוד, ללכת ואפילו לרוץ. במובן הזה אני סבורה שכולנו שווים, ובמידה כזו או אחרת, נראה לי שכולנו גם קצת בחזקת ילדים.

האם את זמינה ופנויה מספיק כדי לייעץ ולעזור לי באופן אישי?
כן. כל "לקוח" זוכה אצלי ליחס אישי, ולמרב תשומת הלב שהוא זקוק לה במשך התהליך, וכמובן שגם לאחריו.
ראוי לציין, שבמהלך הפגישות כמובן שאינני מגיבה להודעות או לטלפון, אך אל דאגה: אני מקפידה להשיב ולענות לכל פניה בטווח של שעות בודדות.

מה את עושה כדי להשיג את המטרות של המפגש?
האמת היא שבכל מפגש אני מזכירה לעצמי וללקוח "לשם מה התכנסנו כאן".
בתחילת כל תהליך אנחנו מבררים יחד מה הצרכים והמטרות של הפונה, ולאחר מכן אני מגבשת "תכנית עבודה" להשגת המטרות. את התכנית הזו אני מיישמת בהדרגה ובעקביות בכל אחד מהמפגשים הבאים.
נכון שבאופן טבעי יש מדי פעם "זליגה לנושא אחר" - לכאורה, כמו אירוע משמעותי שהלקוח חווה או זיכרון שעולה ומציף אותו.. על פניו אפשר לטעון שהעיסוק באירוע או בזיכרון שעולה אינו רלוונטי למטרה, אך בפועל למדתי שהתעלמות מתכנים שהלקוח מעלה עלולה לחבל ברווחה האישית שלו - וזו ודאי לא המטרה.
היטיבה לנסח זאת גברת גליה רבינוביץ (מנחת גשטלט בבית הספר לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת תל אביב):
"מה שחשוב עולה ומה שעולה חשוב".

האם השירות ניתן במקום נוח ונגיש?
כן. הקליניקה שלי נמצאת במרכז כפר סבא, קרוב מאד לתחנת הרכבת ולתחבורה ציבורית אחרת.
בנוסף, ניתן לקיים פגישות עם לקוחות מבוגרים גם באמצעות הזום או בטלפון קווי.

ולוח הזמנים - מה איתו? מה "שעות הקבלה"?
שעות הפעילות הן בימים א - ה, בין השעות 21.00 - 8.00, בימי ששי וערבי חג בין השעות 15.00 - 8.00.
במרבית המקרים הלקוח ואני מצליחים להתגמש ולמצוא משבצת פנויה שמתאימה ליכולות ולהעדפות האישיות שלו -גם כשהלו"ז צפוף..

והמחיר? כמה זה עולה? את יודעת, המצב הכלכלי היום הוא לא משהו..
כולנו אומרים שאנחנו מוכנים לשלם כל מחיר כדי לפתור את ה"בעיה", ובכל זאת, התקציב שלנו מוגבל, ורובנו לא באמת יכולים להרשות לעצמנו לשלם כל מחיר..
לי אישית מאד חשוב למזער מצבים בהם אנשים לא יפנו לעזרה בגלל עלות גבוהה מדי.
לכן עלות השירות שלי היא שווה לכל נפש, ובגבולות היכולת של משפחה עם הכנסה ממוצעת.
אמצעי התשלום הם במזומן, בהעברה בנקאית או באפליקציית BIT.
אבל רגע, יש עוד משהו חשוב שלמעשה, הוא הערך המוסף שמייחד את השירות שלי:
השילוב בין אימון אישי לבין ייעוץ חינוכי והתפתחותי, הדרכת הורים ועזרה אינטגרטיבית לילדים בגיל הרך, נותן מענה מערכתי ושלם.
עצם היכולת לקבל מענה כולל במקום אחד חוסכת הרבה מאד זמן, כוחות והוצאות כספיות נלוות.


מה עוד? יש עוד משהו שאת דורשת מהלקוחות שלך?
האמת? כן. חשוב לי שהלקוחות יצליחו, ולכן אני מצפה מהם לגלות רצינות, אחריות ומחויבות אישית לפחות באותה מידה שאני דורשת זאת מעצמי.
לא פעם קולגות שאלו אותי איך זה שאני מרשה לעצמי "לפטר" לקוחות כשהם עצמם נאבקים על כל לקוח...
לקולגות היקרים שלי אני עונה בכנות, שמוטב "לפטר" את הלקוח שמתקשה לגלות אחריות ומחויבות אישית - מאשר לחבל בתהליך או חלילה לגרום להחמרה במצבו.

שורה תחתונה? אין כאן מרשם קסמים. כל תהליך מחייב אחריות אישית, מוטיבציה, התמדה, אורך רוח ומאמץ משותף למען השגת המטרה.


אז יש "תמורה בעד האגרה"?
ה"תמורה" היא תרתי משמע: תמורה במובן של שינוי והטבה משמעותית שחווים כעבור זמן קצר יחסית, ותמורה במונחים של צרכנות, "רווח" לעומת "מחיר". יש לכך הרבה מאד "קבלות", ואם כבר מזכירים קבלות, אז גם כאן התשובה היא - כן: כל לקוח מקבל קבלה כחוק, כל תשלום מתועד ומדווח על פי חוק.


המלצות לקוחות על כרמית אלון:
"למדנו לפרק פרויקטים גדולים למשימות קטנות, ואז זה לא מבהיל אותנו או את הילדים. כשהתחלנו להגיד הוראה קצרה ופשוטה דברים התחילו פתאום להסתדר".
גננת לילד
גננת לילד

יצירת קשר

אני כאן כדי לסייע! תאמו פגישת תובנות עם כרמית אלון, ללא כל התחייבות מצידכם.