טיפול מערכתי שלם לילד והוריו

טיפול מערכתי שלם: מי ומדוע צריך?

הורים לילדים עם צרכים מיוחדים כמו עיכוב ואיחור התפתחותי, קשיים ולקויות למידה, נאלצים לשכור שירות של כמה וכמה מטפלים במקביל ורבים מהם מחפשים דמות מקצועית אחת, מטפל מקצועי שיקשר בין המטפלים השונים.

מבחינת הצרכים של הילד ומשפחתו הדבר הטבעי והנוח ביותר הוא לקבל טיפול מערכתי שלם, חליפה אחת, "סל" אחד שלם של עזרה מקצועית – במקום אחד מבלי להתרוצץ ולהתפצל בין מספר מטפלים.

יתרה מכך: מניסיוני הממושך כגננת טיפולית בגן הטיפולי התברר בלא צל של ספק שעזרה מערכתית ורב תחומית תורמת רבות לקידומו של הילד שפועל ומגיב כישות אחת שלמה. "חליפה שלמה" שנותנת מענה לכל תחומי ההתפתחות מאפשרת לילד להשתמש ולפתח את כל הערוצים והכישורים שלו בו זמנית – ממש כפי שקורה לו במציאות. בנוסף לכך גם ממנו נחסך המאמץ הכרוך בהסתגלות למספר דמויות של מטפלים.

אלא שסביר להניח שאותם הורים המכירים את השירות הציבורי מהנהנים כעת בראשם ואומרים: "נכון, אבל אין דבר כזה".  

אז מה תאמרו אם אגלה לכם שיש גם יש? איפה? ממש כאן, במרכז כפר סבא

החוג לפיתוח יכולות בגיל הרך, בהנחיית כרמית אלון.

החוג שפתחתי נועד לרכז את הטיפול בילד ואת ההכוונה להורים במקום אחד. ה"חליפה השלמה" מהווה הקלה משמעותית משום שהיא מאפשרת להורים לחסוך הרבה מאד זמן, הוצאות כספיות, כוחות ומשאבים אחרים הכרוכים בריבוי מטפלים. מעתה יש כתובת מקצועית אחת הרואה את כוליות הילד וגם יכולה לסייע להורים הזקוקים לייעוץ או הדרכה.

למי מיועד החוג לפיתוח יכולות בגיל הרך?

החוג פיתוח יכולות ומיומנויות יסוד בגיל הרך נועד לילדים בני 8 – 2 שנים, אשר על אף העובדה שהפוטנציאל שלהם נורמטיבי או על גבול הנורמה רמת התפקוד שלהם בפועל נמוכה ממה שמצפים מבני גילם. רבים מהם מתקשים או נמנעים מלהתנסות במטלות תואמות לגילם והם זקוקים להוראה מקדמת כמו – תיווך ואימון ברכישת ידע, הקניית הרגלים, תרגול של אסטרטגיות למידה וכישורי חיים. לעיתים הקושי ממוקד ומתבטא בתחום התפתחות אחד בלבד כמו – מוטוריקה עדינה למשל, ולעיתים הוא מורכב יותר ומתבטא בכמה תחומים בו זמנית.ילדה

לחצו כאן כדי לדעת באיזה תחומים החוג יקדם את הילד שלכם 

כאן כדי לדעת מה המניעים ומה גרם לי לפתח את החוג

וכאן כדי לקרוא מה כתבו עליי לקוחות ועמיתים

קבלו ייעוץ אישי בטלפון 4300230 077

או השאירו כאן פרטים ואחזור אליכם במהרה. 

ממצאי מחקרים שערכה ד"ר אסתר עדי – יפה בנושא תינוקות וטף מגלים 

שהתנהגות ההורים משפיעה על מבנה המוח של הילד ושאופן המשחק 

עם הילד בגיל הרך חשוב יותר מאמצעי המשחק.

פרופסור פנינה קליין (כלת פרס ישראל לחינוך) מציינת שריבוי משחקים בבית

אינו משמעותי אם אין מעורבות של מבוגר באינטראקציה עם הילד.

ד"ר ורדה רוזנטל וד"ר רחל שיף מציינות שאינטראקציה חברתית נכונה של המבוגר עם הילד

תורמת למימוש הפוטנציאל הטמון בילד ולשיפור הישגיו בקריאה ובחשיבה מילולית.